Terlalu Istimewa ....
hello ! hello ! hari nih hari yg tak oke untuk aku . di sekolah aku happy jer . tapi dirumah ? huh ! bukan ape . aku just terkejut nengok gambor2 dia tuh . aku rasa macam aku nih tak sesuai untuk dia . memang terlalu jauh persamaan aku dan dia . dia terlalu hensem . tapi aku ? huhuhu... sedih bila pikir pasal mende nih . aku sayang sangat2 dengan dia . taknak kehilangan dia . tapi bila nengok gambo2 dia ... sayu jer hati nih . huhu . maybe dia untuk orang lain . 

rasa tader harapan jer .. bila SMS dengan dia , harapan bersinar . tapi , bila nengok gambo2 dia . hilang teros harapan tuh . entah laa . i really2 don't know what to do . tak pernah aku rasa macam nih dengan lelaki.. tapi dengan dia . huhuhu ... sedih ! sedih ! sedih ! aku tau gambo2 dia nih pon dari kawan aku . kawan aku cakap dia masukkan gambo2 baru . aku pon tergesa-gesa bukak fb semata-mata nak nengok gambo dia . rasa sebak jer bila nengok .. dia terlalu istimewa untuk aku ! dan aku tak layak untuknya . huhu . sedih .... nih ada beberapa gambo dia yang aku nak share dengan korang .... nengok lerr sendirikk . mesti korang bole rasakan betapa tak sesuainya aku dengan dia ..

 yang pegang camera tuh laa dia . hensemkan ? huhuhu...
 yang paling kiri tuh dia ... aku ingatkan dia tipu aku yang dia kata raya tahun nih baju warne purple ... huhu ...


 gambo nih yang paling aku suke .. :)



okelaa .. tu jer gambo yang dia upload dalam fb . rasa sedih , hiba .. huhuh . am , maapkan nia sebab cakap macam nih . nia tak bermaksud nak sakitkan hati am.. tapi ini laa yang nia rasa .. im so sorry ! huhuhu ..... take care semua yehh ! :D

Labels:


new past